Hoofdinhoud
Ik ben lief, behulpzaam en kan goed luisteren. Ik wil mensen oprecht helpen in het verbeteren van hun mondzorg. Het leukste aan mijn vak vind ik dan ook niet zozeer een technisch onderdeel van mijn vak maar dat ik iets kan betekenen voor mensen!

Hoe leer jij patiënten echt kennen?

Ik probeer altijd de wensen van patiënten te respecteren. Door duidelijke communicatie is dit vrijwel altijd mogelijk. Door goed naar de patiënt te luisteren en soms tijd vrij te maken voor leuke/belangrijke gesprekken. Wanneer iemand bijvoorbeeld angstig is hou ik hier ook echt rekening mee tijdens de behandeling.


Waarom zouden mensen Tand150 moeten leren kennen?

We zijn een hecht team en willen goede en juiste zorg bieden door te luisteren naar de wensen van de patiënt. We werken bovendien volgens protocollen waardoor we structureel en overzichtelijk kunnen werken. Dat geeft goed inzicht aan mensen en patiënten weten dan ook waar ze aan toe zijn en wat ze van ons kunnen verwachten.


Voor welke behandelingen kun je bij jou terecht?

Tandvleesbehandelingen
Preventieve mondzorg
Preventieve voorlichting en instructie
Gebitsreiniging